Kortare  ledtider, förbättrad effektivitet och mycket bättre överblick.

Två helt nya gränssnitt för Lönefilshantering och Förändringsrapportering

Vi kan stolt berätta att vi jobbar med två nya initiativ. Där vi kommer att effektivisera ledtiderna, ge dig direkt respons och en bättre överblick. 

 

Förbättringar med den nya Lönefilshanteringen

  • Nytt gränssnitt som både är modernare, enklare och ger dig mer kontroll.
  • Du kommer att kunna dra in en eller flera lönefiler direkt in i droppytan och du får direkt återkoppling om det är något som behöver kompletteras i din lönefil.
  • Om något behöver ändras eller rättas i filen, så kommer det kunna göras direkt i gränssnittet.
  • Bättre säkerhet och kontroll,  nu kan du som är Kontoadministratör själv lägga till nya användare och vilka behörigheter de ska ha.
  • Anpassa din vy efter dina behov.

Förbättringar med den nya Förändringsrapporteringen

  • Nytt gränssnitt  och med detta blir förändringsrapporteringen mer överskådlig och pedagogisk i ett modernt utseende.
  • Rapportera på koncernnivå istället för ett bolag i taget.
  • Anpassa din vy efter dina behov.
  • Nya funktioner för att filtrera och söka fram utvald data i rapporteringen.
  • Alla händelser samlade per person.

Vad händer nu?

Vi kommer hela tiden att kommunicera med dig, vad som händer och när vi kommer att koppla på det nya gränssnittet.  Vi kommer att starta med några pilotkunder, som kommer att få klämma och känna ordentligt på våra nya förbättrade funktioner innan vi lanserar det för alla våra kunder. Vi kommer att informera dig om det är något ni behöver göra och vi kommer förstås ta fram manualer, webbinarier och instruktionsfilmer, så att du kan känna dig riktigt trygg och vara väl uppdaterad.